tjaaaaaaaaaaaah

ameeen tjena!
Dags att börja blogga igen vaaaa. saknat meej???? OFCOUSRE YOU HAVE!
idag har det var lite en bajspupdag. men jag jojjo och emma fixat med lite fika och en trevlig runda runt denna little tooown. 
snart blire huset helt för sig själv. YEEEY! och najsigt gig på spotify. lite choklad skulle sitta fint till detta. vilken tur att jag baya hem lite gottigotti:) havssalt in my ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

näääj, nu ska jag be mina päron hämta mitt goooottis. Ja, jag vet. jag är lat. kanske det som förklarar mitt idrottsbetyg, hmmmmmmm?-.-


HEEEEEEEEEJOBAAAAJS


btw nr234267 känner verligen hur seriös detta inlägg blev;P;p;P;P;P;P;p;P

Kommentarer
Postat av: you know who

förklaring till dåligt idrottsbetyg? det vet vi alla.....

2010-06-04 @ 21:16:45
Postat av: MEEE

inte mitt fel:( har baaaaaaaaaaaaaaajslärare

2010-06-04 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0